خانه >> فروشگاه >> ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی

(4 بررسی مشتری)
  • چاپ ساک دستی گلاسه و کرافت با ضخامت‌های مختلف
  • امکان چاپ لوگو و نام برند به صورت طلاکوب و نقره‌کوب
  • امکان سفارش در تیراژ 250، 500 و 1000 عدد
  • دارای بندهای جذاب در رنگ دلخواه

در دونالد گرافیک چاپ ساک دستی کاغذی با طرح سفارشی و لوگو برند خودتان انجام می شود. خدمات ما شامل چاپ ساک دستی کاغذی گلاسه و ایندربورد با روکش سلفون مات، براق و ساتن مخملی با کیفیت رنگ و چاپ عالی است. برای سفارش چاپ بگ کاغذی تیراژ کم و چاپ شاپینگ بگ مزونی همین حالا با ما تماس بگیرید یا از طریق پنل تلگرام و واتساپ وارد پنل “گفتگوی آنلاین” با کارشناسان شوید.

نمونه کارهای اجرا شده

توضیحات محصول

چاپ ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی یا بگ کاغذی برای بسته‌ بندی و حمل‌ و نقل کالا مورد‌ استفاده قرار می‌گیرد و یک محصول بسیار کاربردی است. اغلب فروشگاه‌های بزرگ و کوچک که در عرصه‌های مختلف فعال هستند، از ساک‌های دستی استفاده می‌کنند. البته ساک‌های کاغذی معمولا در فروشگاه‌های لباس و رستوران‌ها، طرفداران بیشتری دارند. برای چاپ انواع ساک دستی کاغذی در طرح‌ها و مدل‌های متنوع با کارشناسان ما در دونالد گرافیک تماس بگیرید.

چاپ بگ کاغذی در مجموعه ما از جنس گلاسه مرغوب با روکش های مات وبراق، کاغذ ایندربرد و کرافت انجام می شود. تیراژ چاپ ساک دستی 250، 500 و 1000 عدد است. سفارش شما با بالاترین کیفیت رنگ و چاپ و مناسب‌ترین قیمت در دونالد گرافیک انجام می‌شود. اگر صاحب برند یا کسب‌ و کار تولیدی هستید، همین حالا شاپینگ بگ اختصاصی خود را سفارش دهید.

چرا به ساک دستی کاغذی نیاز داریم؟

برای بسته‌ بندی لباس و پوشاک از انواع ساک‌های دستی کاغذی، نایلونی یا جعبه استفاده می‌شود. اما ساک‌های کاغذی طرفدارن بیشتری دارند. چرا که این ساک‌ها برای مشتری جذاب‌تر هستند. همچنین به‌ دلیل انعطاف‌پذیری کمتر، فرم لباس را حفظ و از چروک شدن آن جلوگیری می‌کنند.

مهم‌تر از همه اینکه، ساک دستی کاغذی نام برند را بیشتر و بهتر نمایان می‌کنند. در حقیقت این ساک‌ها ابزاری قدرتمند برای تبلیغات و برندینگ به شمار می‌روند. پس نتیجه می‌گیریم که همه کسب‌وکارهای با‌هویت و شیک به ساک دستی کاغذی با چاپ لوگو برند اختصاصی خودشان نیاز دارند.

مزایای چاپ ساک دستی کاغذی چیست؟

آیا چاپ روی ساک دستی مزیتی دارد؟ بله!

  • ماندگاری و ارسال زیبای محصولات
  • سازگاری این نوع محصولات و بازگشت آن به طبیعت
  • امکان چاپ کردن آیتم‌ها و هر نوع طرح و یا رنگی متناسب دلخواه شما بر روی تمام فضای محصول
  • ساک دستی تبلغاتی با چاپ روبان پرستیژ برند شماست
  • ماندگاری و دوام بالای این نوع ساک‌ها و امکان استفاده مکرر از آن

مهم‌ترین مزیت چاپ ساک خرید کاغذی، مقرون‌ به‌ صرفه بودن آن است. با کمترین هزینه می‌توانید لوگو و شعار تبلیغاتی خود را به‌زیباترین شکل روی ساک دستی کاغذی گلاسه یا ایندربورد چاپ کنید. ساک‌های کاغذی شیک و جذاب هستند و به بیشتر دیده شدن برند و نام تجاری شما کمک می‌کنند. همچنین باعث جلب توجه مخاطب می‌شوند.

با چاپ ساک دستی تبلیغاتی و تکمیل این بسته بندی شیک با چاپ روبان، پرستیژ برند شما چند مرحله بالاتر می‌رود. در اصل، قدرت بیشتری برای رقابت با برندهای دیگر خواهید داشت. هرچه از مزایای چاپ ساک دستی خرید کاغذی بگوییم، کم گفته‌ایم. برای سفارش طراحی ساک دستی کاغذی در طرح‌ها متنوع و چاپ بگ تعداد کم همین حالا با کارشناسان دونالد گرافیک تماس بگیرید.

انواع ساک دستی کاغذی

ساک دستی‌های کاغذی تنوع بالایی دارند. دو مورد از مرغوب‌ترین این محصولات، کاغذهای گلاسه و ایندربورد است. البته ساک دستی کاغذی کرافت نیز طرفداران خود را دارد. چاپ روی این کاغذها به لوکس‌تر دیده شدن برند کمک می‌کند و جلوه بسیار خوبی دارد. برای سفارش چاپ بگ کاغذی با کیفیت بالا، قیمت مناسب و طراحی متنوع کافی است با مجموعه دونالد کرافیک در تماس باشید.

ساک دستی کاغذی گلاسه

کاغذ گلاسه، کاغذی مرغوب به رنگ سفید و نیمه‌ براق است و ضخامت‌های مختلفی دارد. از گلاسه 170 گرم، 200 گرم، 250 گرم و 300 گرم برای تولید شاپینگ بگ استفاده می شود. هنگام استفاده از این کاغذ برای تولید شاپینگ بگ، باید از روکش‌های سلفونی مات یا براق استفاده کرد. چاپ‌های رنگی روی کاغذ گلاسه جلوه فوق‌العاده‌ای دارند.

چاپ ساک دستی کاغذی گلاسه با استفاده از بهترین و به‌روزترین تجهیزات چاپ افست و دیجیتال در دونالد گرافیک انجام می‌شود. کافی است اندازه، طرح و رنگ بگ کاغذی خود را انتخاب کنید و سپس صاحب منحصربه‌فردترین ساک دستی کاغذی شوید.

ساک دستی کاغذی ایندربورد

کاغذهای ایندربورد در رنگ سفید و با ضخامت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند. ایندربرد کاغذی مرغوب، استخوانی و اقتصادی (برای تولید کارهای بهداشتی) است. قسمت بیرونی این کاغذها تقریبا براق و بخش داخلی کاملا مات است. هرچه گرماژ کاغذ ایندربورد بیشتر باشد، مقاومت آن نیز بالاتر می‌رود. برای تولید شاپینگ بگ باید این کاغذها روکش سلفون مات یا براق شوند.

از کاغذ ایندربرد 230 گرم و 250 گرم برای تولید بگ کاغذی استفاده می شود. با چاپ ساک دستی کاغذی ایندربورد در ذهن مخاطب خود ماندگار خواهید شد. چرا که این ساک‌ها کیفیت فوق‌ العاده‌ای دارند  چاپ رنگی روی آن‌ها بسیار زیبا می‌شود. در نتیجه بگ کاغذی برندتان تا مدت‌ها توسط مشتری مورد‌استفاده قرار می‌گیرد و نام تجاری شما در معرض دید مشتری است.

ساک دستی کاغذی کرافت

ساک دستی کرافت که همه ما با رنگ قهوه ای آن را می شناسیم، به دلیل وزن بسیار سبک و قیمت پایین، اقتصادی ترین مدل و ساک دستی کاغذی ارزان محسوب می شود. از کاغذ کرافت 130 گرم، 170 گرم و 200 گرم برای چاپ و تولید ساک دستی کاغذی استفاده می شود. کاغذ کرافت در گرماژهای مختلف سبک تا سنگین موجود است و تنها یک نقطه ضعف دارد که آن هم مقاومت کمتر نسبت به کاغذهایی است که روکش سلفونی دارند.

نکات مهم چاپ ساک دستی کاغذی برای لباس و اکسسوری

برای چاپ ساک دستی تبلیغاتی در درجه اول باید محصول با‌کیفیت انتخاب کنید. ساک‌های کاغذی با‌دوام که در اندازه‌های مناسب تولید شده باشند. در درجه دوم باید برخی نکات مهم برای چا را رعایت کنید. در ادامه با تعدادی از این نکات آشنا خواهید شد.

  • بررسی رقبا برای برطرف کردن نقاط ضعف و ایجاد تمایز
  • استفاده از لوگو و شعار تبلیغاتی مناسب
  • توجه به حجم و فونت نوشته‌ها
  • استفاده از چاپ باکیفیت و با‌دوام
  • انتخاب رنگ مناسب با توجه به رنگ لوگو یا رنگ محصول

در ابتدا رقبا را بررسی و نقاط ضعف آن‌ها را پیدا کنید. سپس کاری متفاوت‌تر و بهتر ارائه دهید. استفاده از لوگو مناسب با اندازه درست و همچنین کیفیت بالا، ساک تبلیغاتی برند شما را از سایر برندها متمایز می‌کند. مطمئن باشید که با بسته‌بندی اصولی و زیبا، نیمی از مسیر برندینگ را با موفقیت طی خواهید کرد.

تعرفه و قیمت ساک دستی کاغذی

چاپ ساک دستی گلاسه با روکش یا ساده و چاپ ساک‌های دستی ایندربورد 230 گرم با روکش در 9 سایز متفاوت و با عطف‌های مختلف در مجموعه دونالد گرافیک انجام می‌شود. همچنین می‌توانید بگ‌های کاغذی فول رنگی روی شیت اختصاصی با بالاترین کیفیت سفارش دهید. حداقل تیراژ چاپ ساک دستی در مجموعه ما 250 عدد است. ولی تیراژهای 500 عدد و 1000 عدد را هم با بهترین کیفیت آماده می کنیم.

قیمت چاپ ساک دستی به تعداد، جنس، اندازه و نوع چاپ آن بستگی دارد. در دونالد گرافیک طرح‌های خاص و منحصر‌به‌فرد را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا روی ساک‌های کاغذی با‌کیفیت چاپ می‌کنیم. پشتیبانی مستمر در فرآیند طراحی و چاپ محصول، تحویل به‌موقع و قیمت منصفانه از مزایای رقابتی این مجموعه به شمار می‌روند. برای استعلام قیمت ساک دستی کاغذی، همین حالا از طریق شماره

نحوه سفارش طراحی و چاپ ساک دستی کاغذی در دونالد گرافیک

مرکز تخصصی چاپ دونالد گرافیک یک مجموعه پیشرو در عرصه طراحی و چاپ دیجیتال و افست است. در این مجموعه به کمک افراد متخصص و به‌کار‌گیری تجهیزات پیشرفته، با‌کیفیت‌ترین و خاص‌ترین محصولات چاپی و بسته‌بندی را به مشتریان عرضه می‌کنیم.

برای سفارش چاپ ساک دستی کاغذی در اندازه‌ها و طرح‌های متفاوت همین حالا با مجموعه تماس بگیرید. همچنین می‌توانید سفارش خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام یا واتساپ ثبت کنید. با محصولات بسته‌ بندی دونالد گرافیک، برندینگ قدرتمند انجام دهید و مخاطب هدف را مجذوب کنید.

سوالات متداول مشتریان

در صورت نداشتن فایل طراحی چگونه می‌توانم از خدمات طراحی دونالد گرافیک استفاده کنم؟

اگر پیش از چاپ محصولتان نیاز به طراحی آن دارید، می‌توانید در زمان ثبت سفارش محصول چاپی خود با کارشناسان ما در دونالد گرافیک تماس بگیرید و طرح مورد نظرتان را مطابق با سایز استاندارد سفارش دهید

آیا امکان چاپ سفارش در تیراژ کم یا دلخواه وجود دارد؟

بله -  شما می توانید از طریق ثبت سفارش اختصاصی، محوصل مورد نظرتان را در تیراژ دلخواه سفارش دهید

از چه طریقی می‌توانم هزینه سفارشم را پرداخت کنم؟

هزینه طراحی و چاپ با توجه به طرح مورد نظر شما مشخص می شود. برای پرداخت هزینه می توانید از طریق پرداخت کارت به کارت یا واریز به حساب اقدام کنید.

محصول چاپ شده چگونه برای من ارسال می شود؟

برای دریافت سفارش خود هم می توانید به صورت حضوری به دفتر ما واقع در پاساژ شقایق مراجعه کنید. هم می توانید از طریق پیک و با هزینه مشتری، سفارش را دریافت کنید.

از چه طریقی می‌توانم وضعیت سفارشاتم را پیگیری کنم؟

کلیه مراحل آماده سازی و چاپ سفارش از طریق پنل واتساپ و تلگرام دونالد گرافیک، به صورت مرحله به مرحله به اطلاع مشتریان می رسد

نظرات (4)
5
4 بررسی
4
0
0
0
0

4 دیدگاه برای ساک دستی کاغذی

حذف فیلترها
  1. ایمان امیری

    سلام وقت بخیر
    برای سفارش با چه شماره ای تماس بگیرم؟

    • دونالد گرافیک

      سلام و وقت بخیر. خوشحالیم که دونالد گرافیک رو انتخاب کردین. برای سفارش با شماره 09120481311 تماس بگیرید. در خدمتتون هستیم

  2. رز اسماعیلی

    شما 500 تا هم میزنین؟ تلفن دفتر زنگ زدم جواب ندادین

    • دونالد گرافیک

      سلام و وقت بخیر. خوشحالیم که از خدمات ما رضایت داشتین. بله. برای سفارش با شماره 09120481311 تماس بگیرید. در خدمتتون هستیم

  3. عسل امیرقاسمی

    پیشنهاد شما برای ساک دستی مانتو چیه؟ چه جنسی رو سفارش بدم بهتره؟

    • دونالد گرافیک

      سلام و وقت بخیر. خوشحالیم که مارو انتخاب کردید. مدل های مختلفی وجود داره. ساک دستی گلاسه براق، مات یا ساک دستی مات با روکش لمینت. پیشنهاد می کنم برای راهنمایی دقیق تر با کارشناس های ما از طریق شماره 09120481311 تماس بگیرید.

  4. زهرا والایی

    حداقل تیراژتون چندتاس؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل و تحویل

از سایر محصولات ما دیدن کنید